Sunday 10 December 2017

Forex living möjlig


Heres svaret på citatet Jag lever av forexquot Anställd jan 2010 Status: Nej Hoppas på FF 3.772 Inlägg Jag har sett denna fråga så många gånger och så kommer jag att ge dig svaret Ive hittat i hopp om att nybörjare kommer sluta tänka och Börja med att göra WORK QUOTE från mitt andra inlägg: "Jag har träffat denna diskussion: Jag har träffat 2 fulltidshandlare här på FF, sett sina konton och till och med handlas med dem. Den arbetade i Banking innan han flyttade till forex och tog med sig något av det han lärde sig över till Forex och han är riktigt bra trading off m15 för sina poster beräknade av H1 och H4 och ibland till och med dagliga och veckovisa mål. Han har ett mycket stort konto nu men diversifierar självklart sina pengar till aktier och fastigheter så att hans handel inte är hans enda inkomst. Han har mycket hög lönsamhet och en morgon gjorde han 20 000 bara från London Open på Cable and Fiber. Den andra killen började med 30 000 dollar och har arbetat upp till över 600 k på 18 månader. Han hade blåst ett litet konto innan det men då fick man höra att dubbla 3 demokonton innan han gick igen och så gjorde han. Han sa att förändringen från demo till verklig var väldigt lätt för honom efter det då han såg handel med avseende på pips och procentsatser istället för dollar. Han flyttade nyligen till en ö och lever fortfarande drömhandeln. Han hade sitt eget företag innan han gick över till Forex, inget i den finansiella industrin. Sluta lyssna på förlorarna här som säger att det inte går att göra, det kan 10 en månad är inget jämfört med vad vissa handlare kan göra, men det blir svårare psykiskt senare med större mängder. Du behöver inte ett stort konto, men 5k bör ses som ett minimum även om min vän har berättat för mig historier om hans näringsidkare som jag inte kommer att upprepa här eftersom ingen kommer att tro det ändå. Fortsätt arbeta och fortsätt att söka. Versen från bibeln som säger att sökningen kommer att hitta, knacka och dörren ska öppnas kan appliceras här. I själva verket har jag sökt och knackat och äntligen kommit dit. Upp 83 på mitt demokonto på drygt 6 månader. När det är klart, gör jag det två gånger, stryka ut mina fel och hitta vilka branscher jag inte är tillräckligt bra för att handla och vilka branscher jag gör riktigt bra in och fokusera på dem. Jag tvivlar inte på att jag ska vara en näringsidkare en dag och att jag kommer att leva av det. Här är ett citat från min vän: det tar lite tid att studera det och vänja sig på det. Jag tycker att ditt största problem är att du vill ha framgång nu, du kan inte få det. Marknaden kräver att du sätter in en seriös hjärntid innan det kommer att belöna dig, du blev inte en professionell rugby spelare första gången du hämtade bollen, du var tvungen att jobba på den och fortfarande göra varje dag. Handel är precis som det tar tid och hängivenhet, det finns inga genvägar. Ingen har någonsin blivit miljonär genom att låna ett system eller delta i någon klass. Att bli miljonär i handel tar tid, hängivenhet, dilligens och tålamod. Du kommer bli knockt ner några gånger och kommer att behöva dämpa dig själv. I slutet kommer handeln att belöna de som uppskattar det och har lärt sig nyanser. Välj en strategi och träna, träna, träna. En gammal hand som jag vet berättade för mig att det skulle ta 10.000 timmars träning att känna till en strategi, han var inte fel. Håll dig till en strategi och börja lära dig, varje strategi kan bli lönsam så länge det fungerar för dig, inte någon annan, bara du. Börja läsa några böcker också om teknisk analys, det finns många av dem skrivna om aktier och de fungerar lika bra. Quot Sluta göra ursäkter och arbeta du lata bastards :-) citat pawpaw1000 på Twitter Perfekt inlägg tack Jag har varit här i 1 år , och jag kommer att ge nybörjare några råd jag har lärt mig genom min tidshandel. Överhämta inte eller bli underkapitaliserad (de är samma sak). ett 100-konto är detsamma som en 10.000 om det ses som procentandelar. Personer som är kapitaliserade tenderar att gå för höga procentandelar eftersom de vill ha pengar snabbt. Detta är katastrof Om personen som har 30 000 gör 10 per månad, har han mycket mindre bagage på axlarna och han kan leva av handel. När du har mindre bagage på axlarna kommer allt att träna i slutet. Om du strävar efter hög avkastning kommer du att förstöra allt genom att vara över emotionalnervousegreedyangryimpulsive och ditt konto också. Det här är den viktigaste delen som handlare behöver veta. Du kan inte leva av handel genom att ha ett litet konto och sikta på astronomisk avkastning. Detta är slöseri med tid. Så en person som har 3000 (eller någon storlek) konto måste också göra 10 en månad också, inga frågor ställda. Detta kommer att göra dig disciplinerad och hålla dina känslor i kontroll och du kommer att lyckas i slutet Psychology är 95 av spelet i handel. Jag vet att det här kommer att låta clich men en dag det kommer att vara meningsfullt för dig, jag menar verkligen VET, som ett AHAA-ögonblick. Trend är din vän (När du äntligen verkligen förstår detta kommer du att vara lönsamt) Låt vinnarna springa och definiera risker (Min senaste handel hade en RR på 20, började inte ut så, men låter den gå) Lär dig att handla ren PA sätt att gå, du kan fortsätta gå tillbaka till indikatorer men du kommer inte att misslyckas) Läs några böcker som quotTrading i zonequot Spend HOURS framför diagrammen. (Jag har spenderat mellan 3 - 12 timmar per dag) HAR EN PASSION FÖR HANDEL OCH MARKNADER. Som professionell idrottsman kan jag säga att för att lyckas i någonting krävs det en hel del jobb och uthållighet. När du slås ner, ta dig tillbaka snabbt och fortsätt framåt. När du inte går framåt flyttar du faktiskt tillbaka pawpaw1000 på Twitter Jag vet att det här kommer att låta clich men en dag kommer det att vara meningslöst för dig, menar jag verkligen att du är likt som ett AHAA-ögonblick. Trend är din vän (När du äntligen verkligen förstår detta kommer du att vara lönsamt) Låt vinnarna springa och definiera risker (Min senaste handel hade en RR på 20, började inte ut så, men låter den gå) Lär dig att handla ren PA sätt att gå, du kan fortsätta gå tillbaka till indikatorer men du kommer inte att misslyckas) Läs några böcker som quotTrading i zonequot Spend HOURS framför diagrammen. (Jag har spenderat mellan 3 och 12 timmar. Fantastisk tråd och bra råd. Jag har sett denna fråga så många gånger och så kommer jag att ge dig svaret Ive hittade i hopp om att nybörjare kommer sluta tänka och börja göra WORK Quote från mitt andra inlägg: "Jag har träffat 2 fulltidshandlare här på FF, sett sina konton och till och med handlas med dem. Den arbetade i Banking innan han gick vidare till forex och tog med sig av det han lärde sig över till Forex och han är riktigt bra handel med m15 för hans inlägg beräknat av H1 och H4 och ibland även dagliga och veckovisa mål. Han har en mycket stor. Mycket insiktsfull och intelligent post - du spelar uppenbarligen inte i den främre raden. Eruditionis habes3 Saker jag önskar att jag visste när jag började trading Forex Trading Forex är inte en genväg till omedelbar rikedom. Överdriven hävstång kan göra vinnande strategier till förlorare. Detaljhandelns känsla kan fungera som ett kraftfullt handelsfilter. Alla kommer till Forex ma rket av en anledning, som sträcker sig mellan enbart för underhållning att bli en professionell näringsidkare. Jag började att sträva efter att vara en full-time, självförsörjande Forex-handlare. Jag hade lärt mig den perfekta strategin. Jag spenderade månader på att testa det och backtests visade hur jag kunde göra 25 000-35 000 per år av ett 10 000 konto. Min plan var att låta mitt konto förena tills jag var så bra, jag skulle inte behöva jobba igen i mitt liv. Jag var dedikerad och jag förpliktade mig till planen 100. Sparar dig detaljerna, min plan misslyckades. Det visar sig att handel 300k mycket på ett 10.000 konto är inte särskilt förlåtande. Jag förlorade 20 av mitt konto om 3 veckor. Jag visste inte vad som slog mig. Någonting var fel. Lyckligtvis slutade jag att handla på den tiden och hade turen att landa ett jobb hos en Forex-mäklare, FXCM. Jag tillbringade de närmaste åren jobbar med handlare runt om i världen och fortsatte att lära mig om Forex-marknaden. Det spelade en stor roll i min utveckling att vara den näringsidkare jag är idag. 3 års lönsam handel senare, det var ett nöje att gå med i teamet på DailyFX och hjälpa människor att bli framgångsrika eller mer framgångsrika näringsidkare. Poängen med att jag berättar för denna berättelse är att jag tror att många näringsidkare kan relatera till att börja på denna marknad, inte se de resultat som de förväntade sig och inte förstod varför. Det här är de 3 sakerna som jag önskar visste när jag började handla Forex. 1 ndash Forex är inte en bli rik snabb möjlighet I motsats till vad yoursquove läser på många webbplatser över hela webben, kommer Forex trading inte att ta ditt 10.000 konto och göra det till 1 miljon. Mängden vi kan tjäna bestäms mer av hur mycket pengar vi riskerar i stället för hur bra vår strategi är. Det gamla ordspråket ldquoIt tar pengar för att göra moneyrdquo är en exakt, inklusive Forex trading. Men det betyder inte att det inte är en bra satsning trots allt, det finns många framgångsrika Forex-handlare där ute som handlar om att leva. Skillnaden är att de långsamt har utvecklats över tid och ökat sitt konto till en nivå som kan skapa en hållbar inkomst. Jag hör om handlare hela tiden att rikta 50, 60 eller 100 vinst per år, eller till och med per månad, men den risk de tar på kommer att vara ganska lik den vinst de riktar mot. Med andra ord, för att försöka göra 60 vinst på ett år, är det inte orimligt att se en förlust på cirka 60 av ditt konto under ett visst år. Men Rob, jag handlar med en kant, så jag riskerar inte så mycket som jag potentiellt kan tjäna du kan säga. Det är ett sant uttalande om du har en strategi med en handelskant. Din förväntade avkastning ska vara positiv. men utan hävstång kommer det att bli en relativt liten mängd. Och i tider av otur kan vi fortfarande ha förlorade strimmor. När vi kasta hävstångseffekt i blandningen, det är hur handlare försöker rikta sig till de stora vinsterna. Vilket i sin tur är hur handlare kan producera för stora förluster. Hävstångseffekt är fördelaktig, men inte när det kan göra en vinnande strategi till en förlorare. 2 Hävstång kan orsaka en vinnande strategi för att förlora pengar Det här är en lektion som jag önskar att jag hade lärt mig tidigare. Överdriven hävstång kan förstöra en annars lönsam strategi. Låt oss säga att jag hade ett mynt som när huvuden slogs, skulle du tjäna 2, men när svans träffades skulle du förlora 1. Vill du vända det myntet mitt gissning är absolut att du skulle vända det myntet. Youd vill vända det om och om igen. När du har en 5050 chans mellan att göra 2 eller att förlora 1, det är en bra möjlighet att du accepterar. Nu kan vi säga att jag har samma mynt, men den här gången om huvuden träffas, skulle du tredubblera din nettovärde, men när svans träffades skulle du förlora varje egendom du äger. Skulle du vända det myntet? Jag antar att du inte skulle, för att en dålig flip av myntet skulle förstöra ditt liv. Även om du har exakt samma procentuella fördel i det här exemplet som exemplet ovan, skulle ingen i sitt rätta sinne vända detta mynt. Det andra exemplet är hur många Forex-handlare ser sitt handelskonto. De går all-in på en eller två affärer och slutar förlora hela kontot. Även om deras affärer hade en kant som vårt myntflipande exempel, tar det bara en eller två olyckliga affärer att torka ut dem helt. Så här kan hävstångseffekt göra att en vinnande strategi förlorar pengar. Så hur kan vi fixa detta? En bra start är att använda inte mer än 10x effektiv hävstångseffekt. 3 Användning av sentiment som en guide Kan luta oddsen i din favör Den tredje lektionen som Ive lärt sig borde inte komma som någon överraskning för dem som följer mina artiklar. med hjälp av det spekulativa sentimentindexet (SSI). Ive har skrivit många artiklar om detta ämne. Det är det bästa verktyget Ive någonsin använt och är fortfarande en del av nästan varje handelsstrategi jag använder idag. SSI är ett gratis verktyg som kan hittas här som berättar hur många handlare är långa jämfört med hur många handlare som är korta varje större valutapar. Det var tänkt att användas som ett kontrarindex där vi vill göra motsatsen till vad alla andra gör. Använda det som riktningsfilter för mina affärer har gjort min handels karriär helt om. Lär av mina misstag Om jag kunde berätta för mitt yngre själv 3 saker innan jag började handla Forex så skulle det vara den lista jag skulle ge. Jag hoppas att de hjälper din handel så mycket som det hjälpte mig. --- Skriven av Rob Pasche DailyFX ger Forex nyheter och teknisk analys om de trender som påverkar de globala valutamarknaderna. Varför oss Med den senaste tekniken för att skydda dina pengar ser du varför den bästa handelspartnern. Regulatorisk auktorisation Admiral Markets UK Ltd är reglerad av Financial Conduct Authority i Storbritannien. Kontakta oss Lämna feedback, ställa frågor, ringa på vårt kontor eller ring oss bara. Nyheter Kolla senaste nyheterna om vårt företag, evenemang, handelsvillkor mer. Testimonials Se feedback vi får från kunder som handlar Forex CFD på våra riktiga konton. Partnerskap Förbättra din lönsamhet med Admiral Markets - din betrodda och föredragna handelspartner. Karriärer Vi är alltid på utkik efter att lägga till ny talang till vårt internationella team. Orderkvalitetsbeställning Läs om vår teknik och se vår kvalitetsrapport för månadsrapport. Kontotyper Välj ett konto som passar dig bäst och börja handla idag. Demokonto Ett demokonto ger dig möjlighet att uppleva riskfri Forex CFD-handel och testa dina strategier på finansmarknaden. Dokument Bekanta dig med våra affärspraxis, dokumentöppningsprocedurer. Inbetalningar av utbetalningar Se hur du insätter eller tar ut pengar från ditt handelskonto. Handelsräknare Beräkna din marginal, vinst eller förlust jämföra resultaten av dina Forex CFD-affärer före handel. MetaTrader 4 Ladda ner MetaTrader 4, den mest kraftfulla och användarvänliga plattformen för Forex CFDs trading. MT4 Supreme Edition Ladda ner MT4 Supreme Edition - en intuitiv plattform för Forex CFD-handel. Läs mer om detta plugin och dess innovativa funktioner. MT4 WebTrader Använd MT4 webbhandel med vilken dator eller webbläsare som helst (ingen nedladdning behövs). MetaTrader 5 Ladda ner MetaTrader 5, den nya och förbättrade plattformen för Forex CFDs trading. Grundläggande analys Ekonomiska händelser påverkar marknaden på många sätt. Ta reda på hur kommande händelser sannolikt påverkar dina positioner. Tekniska analyser Diagram kan visa trenden, men analys av indikatorer och mönster av experter förutspår dem. Se vad statistiken säger. Våganalys Bestäm sannolika priszoner efter vågmönster baserat på extremiteter i handlarepsykologi med Elliot-våganalys Forex Calendar Det här verktyget hjälper aktörer att hålla reda på viktiga finansiella meddelanden som kan påverka ekonomin och prisutvecklingen. Autochartist Hjälper dig att ställa in marknadens lämpliga utgångsnivåer genom att förstå förväntad volatilitet, effekter av ekonomiska händelser på marknaden och mycket mer. Traders Blog Följ vår blogg för att få de senaste marknadsuppdateringarna från professionella handlare. Marknadsvärmekarta Se vilka som är de bästa dagliga flyttarna. Rörelse på marknaden lockar alltid intresse från handelssamhället. Market Sentiment Dessa widgets hjälper dig att se korrelationen mellan långa och korta positioner som innehas av andra handlare. Forex CFD Webinars Tune in och titta på experter täcka handelsrelaterade ämnen. Lär dig grunderna eller få inkompetens per vecka. FAQ Få dina svar på de vanliga frågorna om våra tjänster och finansiell handel. Traders Ordlista Finansmarknaderna har sin egen lingo. Lär dig villkoren, eftersom missförstånd kan kosta dig pengar. Forex CFD Seminarier Utvid din Forex och CFD Trading Knowledge genom att gå med i ett av våra seminarier. Hålls av handelspersonal. Riskhantering Riskhantering kan förhindra stora förluster i Forex och CFD-handel. Lär dig bästa risk - och handelshantering, för framgångsrika Forex och CFD-branscher. Artiklar Handledning Från Forex och CFD-basics till avancerade handelsemner, erbjuder dessa avsnitt dig användbara insikter på handel. Noll till hjälte Starta din väg till förbättring idag. Vårt gratis Zero to Hero-program kommer att navigera dig genom labyrinten i Forex trading. Admiral Club Tjäna pengar på din Forex och CFD-handel med Admiral Club-poäng. ForexBall Handelstävlingen med en årlig prispott på 541 000. Spela för skojs skull, lär dig för riktigt med detta handelsmästerskap. Personligt Erbjudande Om du är villig att handla med oss, är vi villiga att göra dig ett konkurrenskraftigt erbjudande. Forex Trading Forex Riskvarning: Valutaväxling eller avtal om marginalskillnader medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Det finns en möjlighet att du kan hålla en förlust som är lika med eller större än hela din investering. Därför borde du inte investera eller riskera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör se till att du förstår alla riskerna. Innan du använder Admiral Markets UK Ltd tjänster, bekräfta riskerna i samband med handel. Innehållet på denna webbplats kan inte tolkas som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd rekommenderar dig att söka råd från en oberoende finansiell rådgivare. Admiral Markets UK Ltd ägs helt av Admiral Markets Group AS. Admiral Markets Group AS är ett holdingbolag och dess tillgångar är ett bestämmande kapitalandel i Admiral Markets AS och dess dotterbolag, Admiral Markets UK Ltd och Admiral Markets Pty. Alla referenser på denna webbplats till admiral Markets hänvisar till Admiral Markets UK Ltd och dotterbolag till Admiral Markets Group AS. Admiral Markets (UK) Ltd. är auktoriserad och reglerad av Financial Conduct Authority. (FCA-register nr 595450). Admiral Markets (UK) Ltd. är registrerad i England och Wales under Companies House. Registreringsnummer 08171762. Företagsadress: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, Storbritannien.

No comments:

Post a Comment